Jsme 100% česká firma působící více jak 16 let na trhu, veškeré námi dodávané zboží je nové a nepoužité.

Aretace rozvodů OPEL, SAAB, FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA 1.6, 1.9, 2.0 a 2.4 diesel - ASTA

Kód: A-FB2729
Sleva 3%
Značka: ASTA
1 463 Kč 1 209,09 Kč bez DPH
Skladem (3 ks)
Můžeme doručit do:
21.3.2024
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

Aretační přípravky na rozvody dieselových (vznětových) motorů 1.6, 1.9 CDTi, 2.0 a 2.4 JTD ve vozidlech značek Opel, Saab, Fiat, Alfa Romeo a Lancia, v plastové kazetě - ASTA A-FB2729

Použití při výměně rozvodového řemene, kontrole a nastavení časování rozvodů motoru a dalších opravách.

 

Kódy motorů:

-        1.9D CDTi: Z19DT, Z19DTH, Z19DTJ, Z19DTL

-        1.9D TiD: Z19DT, Z19DTH

-        1.9D TTiD: Z19DTR

-        1.9D XTTiD: A19DTR, Z19DTR

-        2.0D CDTi/ecoFLEX: LBQ/A20DTL, LBR/A20DT, LBS/A20DTH, LBX/A20DTJ, LBY/A20DTR, LCD/A20DTC

-        2.0D TiD: LBS/A20DTH

-        2.0D TTiD: LBY/A20DTR

 

Ve vozidlech:

Opel:

-        Astra H

-        Vectra C

-        Signum

-        Zafira

-        Insignia

 

Fiat:

-        všechny modely (1999–2010, s motory 1.9, 2.4 JTD; 16v; 20v)

 

Alfa Romeo:

-        145

-        146

-        147

-        156

-        159

-        166

-        GT

-        Spider

 

Lancia:

-        Musa

-        Lybra

-        Kappa

-        Thesis

 

Saab:

-        9-3 1.9 Ti

 

Sada obsahuje:

-        2x OEM 1.870.896.900 - šrouby pro aretaci vačkové hřídele (Alternativní OEM čísla: 09917-68620, EN-46789, 32 025 008)

-        1x OEM 1.860.905.000 - nástroj pro aretaci klikové hřídele plus čep (Alternativní OEM čísla: EN 46788, 1.860.905.010, 2.000.003.000)

-        1x OEM 1.860.965.000 - přípravek na aretaci napínací kladky (Alternativní OEM čísla: 0188H, 303-1667/2, 0198-B)

-        1x OEM 1.860.898.000 - nástroj pro zajištění setrvačníku

Doplňkové parametry

Kategorie: Ostatní aretace a časování
Hmotnost: 1.1 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: